Szanowni Mieszkańcy Osiedla Nowiec,
w ostatnich miesiącach na terenie osiedla były prowadzone działania w zakresie:
– utrzymania zimowego chodników i dróg dojazdowych z drogi głównej.

Tak jak w poprzednich miesiącach na bieżąco codziennie było sprzątane osiedle (zbieranie śmieci, zamiatanie chodników, ulic itp.)
– opróżnianie koszy;
– sprzątanie na bieżąco wejść oraz ścieżek do lasu;
– bieżące utrzymanie czystości na placu zabaw.

Przed okresem zimowym na bieżąco były prowadzone prace przy pielęgnacji zieleni oraz koszenie i grabienie terenów zielonych.

Planowanie działania:
– zamiatanie mechaniczne pozimowe chodników i dróg na osiedlu.

Wykonane prace dodatkowe:
– usuwanie notorycznie zniszczeń wyrządzonych przez dziki na terenach zielonych;
– sprzątanie śmieci porozrzucanych przez dziki z koszy ulicznych i z pergol śmietnikowych na chodnikach i terenach zielonych przydomowych.
Pozdrawiam,
Łukasz Kohls
P.U. “CLEAN-BUD” Spółka Jawna
Jarosław Romanowski, Hanna Romanowska
81-506 Gdynia, ul. Halicka 10
oddział w Gdańsku, Al. Rzeczypospolitej 26

Zdjęcia ilustrujące komentarze do artykułu:

Zarządzanie osiedlem w lutym 2017
Tagi:            

Komentarze 2 thoughts on “Zarządzanie osiedlem w lutym 2017

  • 2017-04-05 z 09:49
    Permalink

    Mail do Gestora, treści poniżej został wysłany:

    ” ……. Mam szczególną prośbo o:

    – naprawę chodnika na Etapie E
    (efekt po ulewach w 2016, zgłaszany do Administracji Gestor Gdańsk telefonicznie, stwarzający zagrożenie zdrowia)

    – usunięcie 2 x stert agro-włókniny i innych materiałów złożonych koło schodów
    (zalegający materiał po ulewach, psujący estetykę osiedla)

    Proszę także o uprzątnięcie liści (i śmieci) ze skarpy koło przepompowni na Etapie E
    (nie wnikam kto jest odpowiedzialny za ww, czy Clean-bud czy ZDiZ Gdańsk, Zarządca Osiedla powinien dopilnować porządku. Liście i śmieci są rozwiewane po ulicy i niweczą czyszczenie ulic przeprowadzone w marcu.)

    W celu lepszej identyfikacji ww problemów załączam ich zdjęcia. …”

    (zdjęcia zostały przesłane mailem jednakże na forum nie ma możliwości ich załączenia)

  • 2017-03-22 z 13:16
    Permalink

    Pomimo zgłaszania chęci uczestnictwa w zebraniu RON do zarządcy osiedla p. Gaca zostałem nie o ww poinformowany.
    Zebranie odbyło się w poniedziałek, 20-tego marca.
    Został wysłany do mnie mail, który nie doszedł. Poprosiłem zarządcę o wysłanie ponowne tego maila, bo mam wątpliwości, iż został on wysłany. Niestety p. Gac nie zaakceptował tej formy uwiarygodnienia swoich intencji.

    Chciałbym nadmienić, iż nie zgadzam się na partycypowanie w kosztach usuwania szkód wywołanych nawałnicami w 2016 bez uprzedniego wyjaśnienia wątpliwości przekazanych mailowo do Gestora jak i opublikowanych na forum nowiec.pl.

    Pragnę przypomnieć również, iż zgodnie z “Umową o Zarządzanie Nieruchomością” Załącznik nr 3 Zarządca zobowiązany jest uzyskać uprzednią akceptację przynajmniej połowy mieszkańców osiedla przy decydowaniu o przeznaczaniu znacznych kwot na utrzymanie techniczne osiedla.

Dodaj komentarz